מענה אנושי במשך 24 שעות ביממה מאפשר לעסקים ועצמאיים לשמור על קשר עם הלקוחות. השירות מתאים לעסקים קטנים, בינוניים וגדולים וניתן לשלב אותו גם בארגונים וחברות או מוסדות ציבוריים. היתרון העיקרי של השירות בא לידי ביטוי באיסוף הודעות והעברתן בזמן אמת לעסק. לחילופין, בעלי עסקים יכולים לבחור האם לקבל דוח הודעות מרוכז בסוף כל יום או שבוע. דוח ההודעות מגיע ישירות לתיבת הדואר האלקטרוני של המנהלים או לטלפון הנייד.
עסקים ועצמאיים צריכים להבין את הפוטנציאל של שירות הודעות על מנת להשתמש בו בצורה נכונה. ראשית, השירות משפר את הזמינות שלהם כלפי הלקוחות. הוא הופך אותם לזמינים והוא מונע אובדן שיחות נכנסות ובעלות ערך. שנית, השירות חוסך בעלויות כוח אדם. במקום לנתק את הטלפון, להעביר את הלקוחות להודעה אוטומטית או לגייס עובדים חדשים, אפשר פשוט להפעיל את השירות ולספק חווית לקוח מלאה.
צריכים לתעדף משימות? אל תוותרו על שירות הודעות
שירות הודעות מיועד בין היתר למנהלים, עצמאיים או בעלי עסקים שצריכים ורוצים לתעדף משימות. תעדוף מן הסוג הזה הוא משימה קשה מכפי שנהוג לחשוב. לא לכל העסקים יש את המשאבים והתקציב שמתאימים לויתור על משימות מיוחדות. מבחינתם של עסקים בארץ ובעולם, הדרך היחידה לבצע את התעדוף היא לקבל הודעות ולהתפנות אליהן בהמשך. את ההודעות מקבלים באמצעות שירות ייעודי ותוך שמירה על דיסקרטיות ומקצועיות.
בנוסף, שירות הודעות מאפשר לבעלי עסקים ועצמאיים לדעת כמה שיחות מגיעות אליהם, כמה מתוך השיחות הגיעו מלקוחות חדשים ואיזה אחוז מהם נוצל לטובת סגירת עסקאות. ההוצאה על השירות משתלמת בטווח הקצר והארוך ולכן מומלצת לכולם. השירות מאפשר לעסקים לטפל בפניות ביעילות גבוהה וללא תחרות.