רוב בעלי העסקים מתייחסים לנושא של מרכזיות IP יתרונות בהיבט הכלכלי בלבד. למרות שניתן לחסוך באמצעות מרכזיות מן הסוג הזה מאות אלפי שקלים בשנה, יש גם יתרונות שיווקיים אותם חשוב להכיר. ראשית, במרכזיות IP יתרונות שונים מהווים מנוף משמעותי למחלקות השיווק והתמיכה בעסק. יתרונות אלו הם לדוגמא שילוב תוכנות עסקיות מסוג ERP או CRM בפעילות השוטפת של העסק, או לחילופין ביצוע פעולות של רישום, הקלטה ותיעוד שיחות נכנסות ויוצאות. אלו יתרונות שלא היו זמינים בעבר במחלקות השיווק והתמיכה של עסקים בינוניים, קטנים וגדולים.
למידע נוסף על מרכזיות IP לחץ כאן.
שנית, מרכזיות IP יתרונות שיווקיים כוללים גם חיסכון בתשתיות רשת. בעל עסק המעוניין להקצות משאבים כלכליים לטובת פרסום, שיווק ויחסי ציבור לא יכול להרשות לעצמו לשאת בהוצאות הגבוהות על פריסת תשתית קווית כפולה. הוא יכול לברר על מרכזיות IP יתרונות ולהפעיל את מערכת הטלפוניה על אותה תשתית רשת כמו המחשבים.
מי צריך את היתרונות השיווקיים של מרכזיות IP?
מכל האמור לעיל עולה השאלה מי זקוק לפוטנציאל של מרכזיות IP יתרונות שיווקיים. קודם כל, אפשר לראות את ההצלחה של מרכזיות מן הסוג הזה בקרב עסקים מרובי סניפים. יש אינספור שיחות המתנהלות בין עסקים מרובי סניפים על בסיס הפלטפורמה של מרכזיות IP. השיחות מתנהלות על גבי האינטרנט מבלי שבעלי העסק יצטרכו לספור דקות, להגביל את העובדים או להימנע מביצוע פעולות תיעוד, רישום והקלטה.
גם עסקים בינלאומיים עם סניפים הממוקמים במדינות שונות ועסקים המעסיקים עובדים מהבית צריכים מרכזיות IP. רק עם מרכזיות אלו יכולים בעלי עסקים לחבר את הטלפון של העובד דרך האינטרנט וישירות אל מרכזיית ה-IP של המשרד, או לחסוך על שיחות בינלאומיות אלפי שקלים.